Sıkça Sorulan Sorular

  • WinWin hesabımın güvenliğinden emin olmak istiyorum, nasıl kontrol edebilirim?

    WinWin hesabınızdan yaptığınız her harcamanın sonunda ödeme detaylarınız kısa mesaj olarak cep telefonunuza gelir. Bunun dışında, geçmiş harcamalarınızın takibi ile ilgili bilgi almak isterseniz, yaptığınız son 3 (üç) islemi görmek için cep telefonunuzun kısa mesaj bölümüne; SON yazıp, 7946’ya gönderdiğinizde son 3 işleminiz ile ilgili detaylı bilgi kısa mesaj olarak cep telefonunuza gelir.

     

    Geçmişe ait tüm harcama ekstrenizi görmek için; Bireysel Kullanıcılar bölümünden cep telefonu numaranızı ve şifrenizi girerek istediğiniz aya ait tüm harcamaları görüntüleyebilirsiniz.

     

    Daha detaylı bilgi için; Bireysel Kullanıcılar için SMS ile İşlem linkini tıklayınız.

  • Yemek yediğim işletmede WinWin Mobil Ödeme Cihazında sorun var, ödememi nasıl gerçekleştirebilirim?

    Üye işyerlerimize (restorant, süpermarket vb.) WinWin Mobil Ödeme cihazını kullanmadan ücretsiz kısa mesaj servisi ile ödeme yapabilirsiniz. Bunun için cep telefonunuzun kısa mesaj alanına sırasıyla; ODE yazın, boşluk bırakın Üye İş Yeri Numarası (WinWin Mobil Ödeme Cihazı ekranı üzerindeki numara) yazın, boşluk bırakın ve ödemek istediğiniz Tutar ile birlikte 7946ʼya gönderin. İşlem tamamlandığında, ödeme bilgileri hem sizin, hem de işletme sahibinin cep telefonuna kısa mesaj olarak bildirilecektir.

  • WinWin üyesi olmayan ama sık sık yemek yemeyi tercih ettiğimiz bir işletme için ne yapabilirim?

    WinWin üyesi olmasını istediğiniz işletmenin bilgilerini Restorant Öner bölümüne giriş yaparak, kayıt oluşturabilirsiniz. Öneriniz en kısa sürede değerlendirilerek, işletme WinWin Ailesine katılacaktır.

  • WinWin kullanıcıları işlemleri internet üzerinden takip edebilir mi?

    WinWin kullanıcıları, işlemlerini web sitemizin İnternet Şubesi bölümünden takip edebilirler.

  • Yakınımdaki üye iş yerleri listesine nasıl ulaşabilirim?

    WinWin Noktaları bölümünden bulunduğunuz lokasyona ait tüm üye iş yerlerinin iletişim bilgilerine ve harita üzerinde yol tariflerine ulaşabilirsiniz.

  • Şifremi kaç hane olarak belirleyebilirim?

    WinWin harcamalarınızda kullanacağınız şifrenizin, sadece rakamlardan oluşması ve 4 (dört) haneli olması gerekmektedir.

  • Güncel bakiyem ne kadar?

    WinWin Mobil Ödeme Sisteminde güncel bakiyenizi ücretsiz kısa mesaj servisiyle öğrenebilirsiniz. Bunun için cep telefonunuzun kısa mesaj alanına sırasıyla; BAK yazın, 7946ʼya gönderin. İşlem tamamlandığında güncel bakiye bilginiz cep telefonunuza kısa mesaj olarak gelecektir.

     

    Daha detaylı bilgi için; Bireysel Kullanıcılar bölümünden Kısa Mesaj İşlemlerini tıklayınız.

  • Şifremi unuttum. / Şifrem bloke oldu. / Şifremi değiştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?

    WinWin şifrenizi, ücretsiz kısa mesaj servisiyle değiştirebilirsiniz. Bunun için, cep telefonunuzun kısa mesaj alanına sırasıyla; SIFRE yazın, boşluk bırakın, Eski Şifrenizi yazın, boşluk bırakın, Yeni Şifreniz ile birlikte 7946ʼya gönderin. İşlem tamamlandığında, yeni şifrenizin onaylandığına dair kısa mesaj cep telefonunuza gelecektir.

     

    Daha detaylı bilgi için; Bireysel Kullanıcılar bölümünden Kısa Mesaj İşlemlerini tıklayınız.

     

    Web sitemizin İnternet Şubesi bölümünden şifre değişikliği işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.