• Çalıştığınız firmalar ve müşteriler kimlerdir?

    WinWin Kurumsal Müşterileri hakkında bilgi almak için Referanslar bölümünü inceleyebilirsiniz. Üye İş Yerinizin bulunduğu il, ilçe veya semtte bulunan Bireysel Kullanıcı sayısını öğrenmek için lütfen Etrafımdaki Kaç Bireysel Kullanıcı Var? bölümünden öğrenebilirsiniz.

  • Cihazım şarj olmuyor, ne yapabilirim?

    WinWin Mobil Ödeme Cihazınız ile şarj sorunu yaşıyorsanız, Üye İş Yeri Numara’nız ile birlikte 444 66 00 WinAsist destek hattını arayarak veya Cihaz Destek Talebi formu doldurarak kayıt oluşturabilirsiniz. Size en yakın teknik ekibimiz tarafından cihazınıza müdahele edilir.

  • Cihazımda bağlantı sorunu var ne yapabilirim?

    WinWin Mobil Ödeme Cihazınızda bağlantı sorunları yaşıyorsanız, Cihaz Destek Talebi formu doldurarak kayıt oluşturabilir veya 444 66 00 WinAsist destek hattını arayarak çağrı merkezi ekibimizin yönergeleri doğrultusunda cihazınızın bağlantı durumunu test ettirebilirsiniz. Sorunun devam etmesi halinde size en yakın teknik ekibimiz ziyaretiyle cihazınıza müdahale edilir. 

  • Faturam size ulaştı mı?

    Döneme ait kestiğiniz faturanın son durumunu ‘Üye İş Yeri Numara’nız ile birlikte 444 66 00 WinAsist hattını arayarak çağrı merkezimizi ekibimizden öğrenebilirsiniz. 

  • Cihazdan geçen günlük tahsilat işlemlerini nasıl görebilirim?

    WinWin Mobil Ödeme cihazından ‘İş Yeri İşlemleri’ bölümünden ‘Raporlar’ı tuşlayarak günlük ekstrenizi görüntüleyebilirsiniz. Aşağıdaki yönergeyi cihazınız üzerinde takip etmeniz yeterlidir;

     

    WINWIN&CEPPARAàİŞ YERİ İŞLEMLERİ àRAPORLAR à GÜNLÜK EKSTRE

  • Ödemem ne zaman çıkar?

    Üye iş yerinin, WinWin ile anlaştığı komisyon ve vade tarihi olarak belirlenen günde ödemeniz gerçekleştirilir. Gerekli fatura kesme tarihlerini ve ödeme günlerini Ödeme Takvimindenulaşabilirsiniz.

  • Fatura kesmek için bu aya ait ödeme tutarımı nasıl öğrenebilirim?

    WinWin Mobil Ödeme cihazından ‘Fatura İşlemleri’ bölümünden ‘Dönem Ödeme İşlemleri’ni tuşlayarak döneme ait kesilmesi gereken tutarı görebilir ve yine aynı menüden WinWin’e cihaz üzerinden fatura kesebilirsiniz. Aşağıdaki yönergeyi cihazınız üzerinde takip etmeniz yeterlidir;

     

    WINWIN&CEPPARAàİŞ YERİ İŞLEMLERİàFATURA İŞLEMLERİàDÖNEM ÖDEME İŞLEMLERİ

     

    Web sitemizin anasayfasında bulunan İnternet Şubesi menüsünden üye işyeri bölümüne üye iş yeri ID ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra işaretlediğiniz aya ait üye iş yerinizde harcanan güncel bakiyeyi görebilirsiniz.

  • Pos, rulo ve sticker ihtiyacım var, nasıl sipariş verebilirim?

    Pos rulo ve sticker talepleriniz için, Cihaz Destek Talebi formu doldurarak veya 444 66 00 WinAsist destek hattını arayarak kayıt oluşturabilirsiniz. En kısa sürede teknik ekibimizin ziyaretiyle veya kargo yoluyla talebiniz karşılanır.

  • WinWin Üye İş Yeri olmak istiyorum, ne yapabilirim?

    WinWin Üye İş Yeri ağına katılmak için, 444 66 00 WinAsist destek hattını arayarak veya Üye İş Yeri Olmak İstiyorum. formunu doldurarak kayıt oluşturabilirsiniz. Kaydınızdan sonra en kısa sürede ekibimiz tarafından ziyaret edilirsiniz. WinWin Ailesine Hoş Geldiniz!